niedziela, 3 sierpnia 2014

Heide Park i koniki

Przybyła do nas na kilka dni koleżanka. W związku z tym miałam motywację do odwiedzenia największego parku rozrywki w tym regionie - Heide Parku. Atrakcji tam dużo niesamowicie. Myślę, że 3 dni by wystarczyły żeby wszystko zobaczyć. Jeden dzień to za mało. My byliśmy tylko na tych rozrywkach dostępnych dla dzieci do 6 lat a i tak cały dzień nam z bicza strzelił. HP ma największą w Europie kolejkę górską Colossos. Kto chce się przejechać?
Koleżanka była na krakenie. Mi by trzeba było zapłacić żebym tam poszła ;) Koleżanka kilka dni wspominała swoje przeżycia. Mi drżały kolana słuchając opowieści...

Bu z kolegą na festynie robią cebulowe woreczki do leczenia chorych zatok. Potem z lubością wąchali cebulowy aromat, twierdząc że to cudowny zapach leczący wszystko :)

 Szał w fontannie

Z kolegą na karuzeli w HP

Spływ rwącą rzeką

Spływu ciąg dalszy

I jeszcze

karuzela typu diabelski młyn

Wjazd na wieżę widokową

Karuzela

Kolejka górska dla maluchów

Bitwa na statkach, armatki wodne poczły w ruch

Byliśmy mokrzy całkiem

Chłopaki się suszą

I stara dobra karuzela z konikami :)

Poza tym odwiedziliśmy moją szkółkę jazdy, gdzie dzieciaki mogły pojeździć na kucyku.



4 komentarze:

  1. oj smyka swojego się nie wyrzekniesz, podobny do mamy :)

    że też w tych Niemczech są dwa Munstery! Już się ucieszyłam, bo uwielbiamy wszelkie wesołe miasteczka, a mamy znajomych w Altenberge, których zawsze odwiedzamy po drodze do Polski. Wklepuję w mapę Google gdzie ten Heide Park, pokazuje mi się obok Munster - świetnie, blisko, przy ostatniej wizycie byłam tam na zakupach :) klikam trasę z Altenberge, a tu zonk, Munster Münsterowi nierówne :) ale może kiedyś się wybiorę, Niemcy to dobry kraj do podróżowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej :) mały podobny do taty chyba bardziej. A jak chcesz się przejechać do HP, to zapraszam do mnie na nocleg - mamy az 50 km do tego parku rozrywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możliwe, tatę widziałam tylko odbitego w wazonie, to nie porównam xD mały ma w ogóle świetne oczka, wygląda na bardzo spokojne dziecko (chociaż wiadomo, że dzieci to nigdy za spokojne nie są xD). Następną wyprawę przez Niemcy planujemy w przyszłym roku w kwietniu, kto wie może wproszę się na kawę? ;) mam kilkoro przyjaciół których poznałam przez Internet (swojego już-prawie-ślubnego też tak poznałam), także strzeż się! ;)

      Usuń
    2. Będe się strzegła i wyczekiwała :)

      Usuń