niedziela, 31 lipca 2016

Zostałam COACHEM :)


KOCHANI, ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONĘ 

Zostałam coachem pracującym holistycznie. Patrzę na osobę z którą pracuję zarówno w kontekście psychologicznym jak i duchowym. W pięknej przestrzeni serca doświadczysz ze mną procesu zmiany, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

Kiedy skończyłam 37 lat zrozumiałam że chcę zmienić moje życie. Lata nauki oraz własnego procesu doprowadziły mnie do punktu, w którym pracując z klientem korzystam z wielu metod takich jak Technika Uwalniania Davida R. Hawkinsa, Praca z Wewnętrznym Dzieckiem, praca z energią rodu, czytanie kronik Akaszy. 

Osoba pracująca ze mną dostaje przestrzeń do bezpiecznego odczucia tego co do tej pory było ukryte w jej podświadomości. Towarzyszę w procesie samopoznania w przestrzeni pełnej zrozumienia i empatii. Odczuwam w polu serca wraz z klientem i pomagam w rozpuszczać trudne emocje i traumy. Osoby, którym mam zaszczyt towarzyszyć w ich procesie przemiany stają pewnie w swojej mocy i zaczynają cieszyć się swoim życiem.

1 komentarz:

  1. Hej, przejrzałam bloga od początku. Jestem pod wrażeniem Twojej przemiany.
    Poprostu mega!
    Ja też walczę z wagą i już dużo osiągnęłam, ale najciężej chyba utrzymać mi efekty. I tak oto w ostatnich miesiącach znów przybrałam 5 kg :/
    Ty ciągle biegasz?
    Z jakiej maksymalnej wagi startowałaś i do jakiego minimum doszłaś?

    OdpowiedzUsuń