piątek, 25 marca 2011

krótka przerwa na śniadanie

W przerwie na śniadanie wpadłam coś skrobnąć.

Dzisiaj udało mi się złożyć wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej. Juppi!
Moja dumna jednoosobowa działalność nazywa się Talent Konsulting. Sukces murowany ;)

No i gratulacja dla Jagi. Zostałaś pierwszą osobą oficjalnie obserwującą moje wynurzenia-wynaturzenia. W nagrodę otrzymujesz wirtualny Medal Zasłużonych dla Malkontenctwa tego Padołu.

Pa. Napiszę coś głębokiego jak będę miała wenę wytwórczą i trochę więcej czasu.

2 komentarze:

  1. czas na pewno znajdziesz...kiedyś :)
    o tą wenę twórczą jestem bardziej niespokojna :P
    obiecanki macanki i zwodzenia różne,a ja się domagam Malkontenckich wynurzeń egzystencjalnych albo chociaż jakiegoś dłużeszego marudzenia w Twoim, jakże lubianym stylu ;)
    śliwka

    OdpowiedzUsuń