środa, 5 czerwca 2013

23, 24, 25, 26 Dni diety warzywno owocowej



23 dzień
Kubeł białej herbaty x 2
Prawie pół kilo marchewki
Leczo warzywne (zapobiegawczo zawekowane w domu)
Dużo kiszonych ogórków
Jabłko x 2
Sok marchwiowy

Szurnęłam się 7 km w Sierakowie - kolano nie bolało.

24 dzień
Kubeł białej herbaty x 2
Marchewki dość dużo – surowe
Jabłka średnie x 3
Zupa warzywna (marchew, pietruszka, seler, brokuł, kalafior, brukselka, lubczyk)
Lekko boli mnie gardło, wieczorem ból się nasilił. Dostałam w prezencie nowe buciki J

25 dzień
Zielona herbata x 3
Zupa warzywna z wczoraj
Sałatka z pomidora i pora
Kapusta kiszona z jabłkiem i cebulą obficie doprawiona kminkiem
Trochę duszonej młodej kapustki z koperkiem i przecierem pomidorowym

Rano gardło dość mocno bolało. Wieczorem jest lepiej. Byłam na jodze (1,5 godzinki), jestem zadowolona. Na pewno mam do poprawienia umięśnienie rąk. Nogi dały radę.

26 dzień
Rooibos x 2
Grapefruit
Młoda duszona kapustka
Jabłko
Z 300 dag małosolnych
Botwinka (młode buraczki, marchew, pietruszka, przyprawy)

Gardło wieczorem boli nieco mniej, zbiera mi się trochę zielonkawej wydzieliny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz