środa, 12 czerwca 2013

33 dni diety warzywno owocowej i o bioscan - idealna Malkontentka



Bu zerwał się bladym świtem i zawlókł był mnie na bilard. Uratowała mnie Baba. Bez stresu udałam się na pomiar ciała fikuśnym urządzeniem (BioScan). Sprawdzono ilość tłuszczu, wody, gęstość kości, ilość mięśni, ilość minerałów w organizmie. 

Dziś będzie o mojej budowie ciała.

Na Malkontentkę w dniu dzisiejszym składa się 41,25 kg malkontentki plus 17,05 kg malkontenckiego tłuszczu (co daje 29% tłuszczu). Tę ilość chcę zbić do 24% (siłownio witaj) Te 24% komputer mi wyliczył jako moje minimum tłuszczowe. Wykorzystałam studia inżynierskie i obliczyłam że powinnam jeszcze zrzucić ok 4 kg tłuszczyku. I tylko tłuszczyku. Bo  mięśni chcę mieć więcej.

Widełki BMI idealnego dla mnie to pomiędzy 23,05 – 19,14. Przekładając to na kg – widełki od 49 kg do 59 kg (aktualnie 58 kg).

Moja spoczynkowa przemiana materii – 1305 kcal. Tyle muszę zjeść, żeby ciało działało. Jak biegam, czytam, śpiewam – odpowiednio więcej.

Gęstość ciała ciut powyżej 1,03. Nie jest za dobrze. Siłownio witaj – powtórzę. Mój cel 1,07.



To tyle o mojej nieskromnej osobie. A tymczasem relacja (trochę foto) na żywo z Sofra.


Śniadanie
Sok z marchwi (100 ml)
Surówka z pomidora
Surówka z kiszonej kapusty
Kiwi sztuk 1
Gotowane na parze marchew, cukinia i papryka czerwona

Obiad
Zupa ogórkowa (tarta marchew, ogórek kwaszony, seler, pietruszka, doprawione listkiem laurowym, zielem angielskim, solą i lubczykiem)
Dwa grube plastry buraka czerwonego polane musem z cebuli i posypane natką pietruszki
Faszerowane pomidory z piekarnika (marchew, kalarepa, cebula, i coś jeszcze, czego nie zidentyfikowałam) polane musem szpinakowo-chrzanowym
Surówka z czerwonej kapusty z małą ilością tartego jabłka i ¼ suszonej śliwki (tyle znalazłam w swojej porcji)
Surówka z kalarepy, jabłka
Talerzyk owoców (malin) i plasterek kiwi
Sok (ok 20 ml) z jakichś owoców czerwonych

Kolacja
Mus owocowy (przetarte upieczone jabłko z kleksem musu truskawkowego)
Surówka ze startego selera i jabłka (stosunek ilości selera 1: 0,25 do jabłka)
Surówka z ugotowanego kalafiora, rzodkiewki, sałaty lodowej, pomidora plus zielony koperek i kolendra
Sok z grapefruita (100 ml)
Zupa krem warzywny (marchew, pietruszka, seler, przyprawy)

Śniadanie Bu

 Śniadanie. Ilość owoców na 4 osoby! Wychodzi po 1 kiwi.

Warzywne trio - gotowane.

Ilość owoców na jeden posiłek jednej osoby (posiłki są 3)

Jadłospis wtorkowy

Kolacja (mus, sok i surówki)

Zupa krem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz