piątek, 14 czerwca 2013

35 Dni diety warzywno owocowej



Śniadanie
Jabłko
Barszczyk na ciepło
Dwa rodzaje surówek (zjadłam i zapomniałam)
Coś na ciepło (zjadłam i zapomniałam)

Obiad
Konfitura z czarnej porzeczki (bez cukru) – łyżka, dwa plasterki suszonego jabłka
Gołąbek warzywny (liść kapusty a w nim zawinięte utarta marchew, pietruszka), polane passatą pomidorową i posypane koperkiem
Cukinia z musem z marchwi. Mam przepis na cukinię. Mniam.
Obieramy cukinię, kroimy w plastry ok 1 cm, podgotowujemy na parze, a następnie wsadzamy na patelnię, podlewamy wywarem warzywnym, dodajemy zioła prowansalskie i dusimy kilka minut.
Zupa krem z warzyw (marchew, seler, pietruszka, coś jeszcze)
Surówka z rzodkiewki z jabłkiem
Surówka z pomidorem i sałatą lodową
Sos do sałatki (ocet jabłkowy, świeży koperek, zioła, świeży czosnek, woda) - bardzo smaczny

Kolacja
Surówka z parzonej kapusty czerwonej z tartym jabłkiem
Surówka z tartej na grubych oczkach cukinii, pomidor w łódki, ogórek kiszony, może z łyżka pomarańczy pokrojona w drobną kostkę
Łódeczki pomidora z piekarnika do tego takaż cebula krojona w listki, doprawione wszystko ziołami
1 kiwi
Sok z selera naciowego i jabłka (100 ml)

Bieganie - 7 km (w tym 3 po plaży na bosaka, super ćwiczenie na łydki)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz