piątek, 17 maja 2013

7 dni diety warzywno owocowej

Pierwszy tydzień diet warzywno-owocowej za mną. Najbardziej mnie cieszy kompletne uzdrowienie z bólów głowy. Dopiero teraz uświadomiłam sobie że lekkie ćmienie towarzyszyło mi ostatnie dwa, trzy tygodnie. Gwałtowny wzrost dolegliwości nastąpił pierwszego do początku trzeciego dnia a od tamtego czasu - cisza... i cudowna wolność od dolegliwości migrenowych.

Wczoraj miałam jakiś napad głodu, bo ciągle coś zjadałam. Oczywiście pozwalałam sobie na produkty dozwolone. Tym niemniej wczoraj cały czas ruszałam szczęką.
Dwa duże grapefruity, dwa jabłka, marchew, szparagi, brokułu, kapusta na ciepło z cebulą i przyprawami, kapusta kwaszona, pół litra soku warzywnego, rzodkiewka...

Waga aktualnie 61 kg. Czyli spadek wagi na granicy progu bezpieczeństwa - kilogram na tydzień.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz