sobota, 25 maja 2013

Efekty biegania + diety = ...

No właśnie. Stało się.
Znaczna anihilacja krągłości. Rozciągliwość współczesnych materiałów jest zadziwiająca ;)

Porównanie (maj 2013 i czerwiec 2012). Myślę że jest nieźle. Chociaż dalej mam konkret pupcię :) Ale to akurat jest fajne. Malkontentka lubi okrągłe pupy. Suchotnikom mówię - nie!










10 komentarzy:

  1. Woow *.* widac ogromna roznice :))
    Grutuluje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. motywujesz! Piękny wynik, masz bardzo ładne ciało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, chcę zacząć biegać, żeby schudnąć. Szukam motywacji w internecie, informacji itp. W zdjęciach google pojawiło się właśnie to zdjęcie co widnieje wyżej. Powiedz jak zaczęłaś, jak dokładnie to wyglądało ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, to tak dawno było... Ważne żeby biegać powoli. Szkoły są dwie. Albo biegasz 50-60% Hr max albo 75% Hr max. Ja zaczełam od 10 minut szurania i za każdym razem zwiększałam czas, aż doszłam do 1. 40 min

      Dieta, na pewno wyrzuciłam słodkie napoje i słone przekąski.

      Usuń
    2. Poczytaj o SLOW JOGGING. To na pewno Cię zmotywuje.
      Ja już drugi tydzień biegam i widzę już efekty :) Coś fantastycznego!
      Najważniejszy jest pierwszy krok.
      A jak będziesz siedzieć przed kompem i gapić się jak sroka w kość, to na 100% nie schudniesz od tego!!!
      Zrób pierwszy krok, a dalej już będzie z górki!!

      Usuń
  4. Wow niesamowite :)
    Ile razu w tygodniu biegałas?
    Ile trwał bieg? Czy był powolny czy szybki i czy robiłaś podczas biegu jakieś przerwy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow niesamowite :)
    Ile razu w tygodniu biegałas?
    Ile trwał bieg? Czy był powolny czy szybki i czy robiłaś podczas biegu jakieś przerwy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gratuluje 😊 jest pieknie 😆

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,super:)gratulacje:)podziwiam i zazdroszczę-też chcę zacząć,proszę powiedz czy mialas dietetyka?ile razy w tygodniu biegałaś i jak długo trwal trening?super zmiana:)

    OdpowiedzUsuń