piątek, 3 maja 2013

Przygotowanie do diety (warzywno-owocowa dr Dąbrowskiej)

W przyszły piątek podejmuję eksperyment na własnym (żywym jeszcze, lecz już nieco sfatygowanym organiźmie).
Zdecydowałam się przeprowadzić 6 tygodni diety opartej na warzywach i wybranych owocach. Założenia są takie, że dieta (a raczej pół głodówka) powoduje że organizm pozbawiony kalorii (za to zalewany witaminami i enzymami roślinnymi) zaczyna zjadać sam siebie. Ale spoko (jak mówi mój braciak). Zjada najpierw niepotrzebne złogi, chore komórki, uszkodzone części. Potem zapewne zjada też i zdrowe tkanki. Właśnie dlatego maksymalnym okresem czasu jest 6 tygodni. Nie więcej.

Cały proces oparty jest na zdolności naszego ciała do samoleczenia i osiągania równowagi. Pani Dąbrowska swoją dietą (a raczej sposobem na życie) wyleczyła sporo osób.

Ja liczę na:
- oczyszczenie się zatok, z którymi od kilku lat mam sezonowe kłopoty
- ustąpienie migren
- może stawy mi się poprawią (byłoby wspaniale)
- większą energię

Na razie w ramach przygotowania do diety, wyrzuciłam z jadłospisu mięso i ryby. Słodycze, za 3 dni jajka i nabiał. Potem kolejno produkty skrobiowe, a dwa dni przed godziną 0 również wszystko inne poza owocami i warzywami. Od przyszłego piątku już tylko dozwolone produkty.

Trzymajcie kciuki :)

Na razie po eliminacji mięcha lepiej mi się śpi.

I jeszcze fotka, którą wykonałam moim kieszonkowym aparatem. Udało mi się dostrzec chwilę i sikoreczka była na tyle uprzejma że poczekała na sweet focię :)

5 komentarzy:

  1. wow, powodzenia :) a sweet focia sikoreczki cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi interesująco! Jestem ciekawa efektów :) Pisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śietnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie samo przygotowanie się do diety jest bardzo ważne, gdyż wtedy przejście na nowe żywienie będzie prostsze. Ja również chwalę sobie artykuł http://www.duzohumoru.pl/dla-kogo-catering-dietetyczny-bedzie-szczegolnie-dobrym-rozwiazaniem/ gdzie fajnie wyjaśniono dla kogo catering dietetyczny to będzie dobre rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń